onsdag 4 mars 2009

Störande

Jag stör mig på vissa saker.
Helt onödiga saker faktiskt.
Som rösten på Tv6. Men han är det seriöst synd om.

I alla fall.
Jag tittar på teve om kvällarna. Det blir en del reklam.
Jag tror att en del människor som sitter och brainstormar fram reklam har en skruv lös.
Det är en hamburgerkedja som fått för sig att jo men visst serru vi gör hamburgarna lite mer mänskliga. Ja vad bra. De får sjunga och skratta.
Men vem fan vill äta en hamburgare som kan prata och skratta?
De gör maten mänsklig. Hur i helvete tänkte de?
Jag vill inte äta pratande mat.
Det senaste är det Ballerinakakor som dansar på något disco, om jag fattat det hela rätt.
Helt plötsligt dyker en människohand ner och tar två ballerinakex.
Hur schysst är det?

Not cool.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar