tisdag 24 mars 2009

Sjukhuset

Ska bara berätta lite kort om varför jag hamnade på sjukan.

Hade en fruktansvärd huvudvärk kombinerat med illamående och kramper i magen.
Inget ville riktigt ge med sig och läkaren tyckte jag såg lite för tagen ut när han undersökt mig så då ville han ha en massa prover och jag blev då inlagd.
Det bästa de kunde komma med var att leverprovet inte var bra. Men mer än så blev det inte.
Käkar nu penicillin och hoppas kroppen återställer sig snart!

Så egentligen inget allvarligt. Bara väldigt obehagligt. Jag gillar inte sjukhus riktigt. Det är bra att de finns, men man vill ju inte åka dit frivilligt...

Men jag är nog på bättringsväg. Jobbar idag men är helt slut i kroppen.

1 kommentar:

  1. Skönt att du mår bättre. Var rädd om dig och jobba lugnt :). Kramar!

    SvaraRadera