fredag 20 mars 2009

Några lediga dagar

Det vore väl dumt att vara frisk när man har några lediga dagar?
Jag tänkte att denna gången ska jag ta i med hårdhandskarna. Det ska inte räcka med snurr i huvudet och kräkas. Nej nej. Jag åker till farbror doktorn och blir inlagd på sjukhuset.
Perfekt.

Som ni ser på bilden i förra inlägget så var maten sådär. Men TV underhållningen kan jag inte klaga på. Dessutom hade jag ju mamma och Danny som sällskap.

Nu ligger jag mest i soffan och ser på serier. Fortfarande lite snurr i huvudet och lätt illamående.
Men jag slapp iaf skiftröntgen och ryggmärgsprovet.

Yep. Det var denna vecka det!

Nästa vecka: Mia blir arbetslös.

2 kommentarer:

  1. Men! Vad är det som händer????

    SvaraRadera
  2. Hur står det till?sjukhus!?,usch,hoppas det blir bra snart!

    SvaraRadera