söndag 15 mars 2009

Gnäll

Jag är sjuuuk.
Jag tycker så fruktansvärt synd om mig själv.
Efter att ha haft en fruktansvärd huvudvärk sedan igår så ringde jag givetvis Jourcentralen och var helt säker på att jag höll på att få en propp eller något liknande.
Syrran på jouren lugnade inte direkt ner mig utan tyckte nog att jag skulle åka in om en timma om det inte lugnat ner sig. Som tur var ringde jag älsklingen först och det visade sig att han hade samma åkomma. Fruktansvärd huvudvärk och ont i nacken. Så jag lugnade ner mig och insåg att det nog bara var influensa. Men det är likt förbannat synd om mig. Jag har så fruktansvärt ont i huvudet och jag har till och med kräkts.
Som tur är hjälper alvedonen en aning.
Nu ska jag snutta kudden och njuta av sovmorgon imorgon!

2 kommentarer:

  1. stackare :( hoppas ni blir bättre snart båda två, att va sjuk e inte roligt. kramar Hanna

    SvaraRadera
  2. Stackars dig... Men jag är i alla fall glad att det bara var influensa. Usch sikken hönsmamma jag är ändå ;)

    SvaraRadera