tisdag 6 oktober 2009

Vad vill du ha sagt?

Idag har min underbara syster varit här med lilla Elize.
Vi har lunchat och lekt i stadsparken.
Underbart att ha något att göra! =)

Men så åkte vi till Ikea.
Och gravida som vi båda är så lever vi i en ständig bastu och ville ha lite dricka innan vi åkte därifrån.
Syster ställer sig i kön.
Tjejen framför är också gravid, men med en minimage.
Hon säger till sin kompis:
-Vilka stora magar alla har, och tittar först på mig och sen syster.

Ohhh... sånt där gör mig asirriterad. Helt onödigt egentligen men jag blir arg!

Jag är faktiskt stolt över min mage.

Jävla brutta!

2 kommentarer:

  1. tycker att det va bra att du reagerade :) tycker inte att man säger så om folk. klart att du ska vara stolt :)
    hmmm,det finns folk till allt :/

    hoppas ni mår bra :)

    kram Hanna (från mode)

    SvaraRadera
  2. jo det e bara bra :)livet rullar på som vanligt, lite trist när sambon ligger ute hela veckorna :/ men men.
    ja jag vet hur det e å bli förbannad över nått som folk kan haspla ur sig, va med om det på hm här i stan, en tjej som jobbar där sa att vi har nog inget som passar dig, när jag frågade om vart dom hade dom lite större kläderna, hon kollade på mig uppifrån och ner och sen kläckte hon det, blev så ställd, men såååå förbannad, hmm , att folk kan med..... ja jag tycker att både din och camillas magar e alldeles underbara :) finns inget finare :)
    kram kram

    SvaraRadera