torsdag 1 oktober 2009

Lillunge kom ut

Idag är det Torsdag.
På Lördag är jag beräknad.
Men lillungen verkar ha fått för sig att det är väldigt skönt där inne.
Han fettar till sig nu. Jag kommer att få ut en liten klump.

Hur som haver.

I helgen blir det då min och älsklingens sista helg bara vi två.
Igår var det exakt 3 år sedan vi träffades.
Min Nöt. Han är verkligen världens goaste.

Nog med kärleksdravvel.

Igår var det Greys på teve. Jag och Helen bänkade oss och åt smarrig kladdkaka.
Men jag blev faktiskt besviken... Usch, ingen lipfest alls... Vad hände?
Hoppas på nästa avsnitt!!!

Nu ska jag ställa mig på huvudet och sen fort ner så kanske ungen kommer.

2 kommentarer:

  1. Jag vill inte heller gå över , men en vecka räknar jag med :p , lr så kanske vi har punktliga bebisar så dom kommer på lördag ;) . Har du haft nå känningar lr nå :) ?

    SvaraRadera
  2. den får komma snart :D
    jag vill ju ha en kusin till :D

    SvaraRadera