lördag 14 februari 2009

En whiskey senare

Igår var vi som förra inlägget avslöjade hos Frida och Kent.
Det var en riktig myspyskväll.

Efter en riktigt god middag så drog min älskling fram Whiskeyn.
Kent som egentligen inte gillar Whiskey blev snällt tvingad att ta både en whiskey grogg och ren whiskey. Efter den där första groggen försvann min älskling från jordens yta och klev in i whiskeyns ångor. Han var som ett barn på ett barnkalas.
Eftersom jag var snäll och körde igår så hade jag ingen alkohol som piggade upp. Så ju närmare klockan led mod midnatt desto tröttare blev jag.
Jag tror jag halvlåg i soffan till slut. Dannys ögon lyste av förtjusning när Kent drog fram den ena låten efter den andra. Danny fick gåshud och tänkte på sin barndom.
Sen tyckte jag att det var dags att åka hem. Men det tyckte tydligen inte älsklingen, för han blandade till ytterligare en drink. Men till slut fick jag fram mitt beslut att åka hem. Danny putade lite med surläppen och sa ok.
När vi väl kom hem ville han såklart inte lägga sig.
Jag vaknar runt tre på natten och då har älsklingen fortfarande inte lagt sig.

Behöver jag säga att han mådde sådär vid 8 i morse när vi gick upp och skulle äta frukost?

4 kommentarer:

  1. shit! är det du som tagit kortet på kon? läckert bruttan!//freddy

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Kent var inte direkt överpigg heller. Tur att det var inbokad dunderfrukost hos mamma - efter den blev han lite roligare ;).

    Tack för en hellyckad kväll! Nu ska jag leka vidare med min nya kärlek (kameran) :D.

    Puss!

    SvaraRadera
  3. Stackarn, varför skulle han behöva gå upp 8 om han var vaken till 3? Nån sorts kvinnlig logik som jag inte förstår antar jag...

    http://bastardo.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Kan vara Kvinnlig logik... eller bara så enkelt att han skulle upp och jobba =)

    SvaraRadera