fredag 13 februari 2009

En utmaning

Jag har fått en utmaning från Frida. Den första utmaningen i denna blogg. Så jag ska ta det superseriöst. Jag ska vara riktigt ärlig!

Så åtta snabba så ni lär känna denna bitterfitta en aningen bättre!

1. Jag gillar att sova i bilen. Danny gillar inte alltid detta men mina ögon slocknar efter 20 min.

2. Jag är 26 år och biter fortfarande på naglarna. Denna hemska ovana!

3. Jag hatar att springa. Motion genom att springa, usch!

4. Min favoritdag i veckan är Måndagar. Det är lyxigt att vara ledig måndagar. Man kan göra alla sina små ärenden som man annars inte hinner med.

5. Mitt drömyrke är (förutom fotograf) Arkeolog.

6. Jag älskar att inreda, men jag är inte ett dugg bra på det.

7. Jag tycker att bland det bästa som finns är att vakna mitt i natten, helst runt tre tiden, och inse att det är flera timmar kvar tills jag ska gå upp.

8. Jag kan vara riktigt lat.

De lyckliga få som blir utmanade:

Burnetti
Cruzan
Mamii
Vilsen Varg
Grillbritt
Dum

Regler:
1. Skriv 8 fakta/vanor/ovanor om dig själv.
2. Länka till den som utmanat dig.
3. I slutet av inlägget utmanar du
8 personer att göra likadant.
4. Kommentera hos de 8 utmanade personerna, så att de vet om att de blivit utmanade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar