lördag 10 juli 2010

I goda vänners lag

Idag har vi haft en kanondag.
Vi startade denna underbara dag på Vätterstranden med Mamma Maffian.
Det som var annorlunda idag var att Magnus och Älsklingen var med.
Lugnt, skönt och lite glass.

Sen var vi hembjudna till E2 med familj. (Elliot H heter numera E2. Min lilleman är E1.)
Bästa grillkvällen denna sommaren, lätt.
Vi fick grillat älgkött. Hur gott som helst. Så nu ska jag köra över en älg och slakta den. Säkert...

Sen fick vi efterrätt. Mina damer och herrar, denna efterrätt. Oj oj oj.
Chokladdoppade jordgubbar med glass, maränger och grädde.
Jag var i himmelriket några gånger.
Emelie är grym på det där med socker. Hon är min sugarmum... =)

Nu har jag och Danny frukost, tolka det som ni vill.
Imorgon ska vi bara va. Bara njuta av att vara vi. Vår familj.
Det är fint de.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar