fredag 25 september 2009

Magen




Nu är magen gipsad!

Helen och Elin var grymma!! =)

Tack!

6 kommentarer:

  1. WOW! Vad bra den blev=)
    Jag är inte något avundsjuk!!!=)=)
    Jag längtar så till eran lilla bebis..kram siss

    SvaraRadera
  2. Åh! Vill också ha en sådan!

    SvaraRadera
  3. den blev ju kanonbra!! jag hade dock velat hjälpt till med. tur att de hjälpte till när jag påbörjade projektet så bra då! :P nu kan draken få titta ut när den vill!! btw snygga boobisar .:P

    SvaraRadera
  4. Grymt snyggt!NU ångrar jag att jag inte gjorde något sånt,kommer vara super kul att ha!=)
    kram johanna

    SvaraRadera
  5. Hallo! Grannen i dörren bredvid som lite av en slump trillade över denna blogg.
    Kul och snygg grej att ha, fick aldrig tid att göra det med mina två

    SvaraRadera
  6. Åh så snyggt, ångrar att jag inte letade rätt på något sånt med mina barn. Nu är det ju lite försent...

    SvaraRadera