måndag 18 maj 2009

Härligt!

Jag och Söt har varit hemma i Stöpen och hälsat på hela helgen.
Det är så härligt att vara här.
Få umgås med syster och bihang och alla barnen =)
Sen är Michael här just nu och hälsar på från USA. Det är riktigt trevligt att träffa honom igen! =)

Idag har jag fått träffa Farfar igen. Det var så härligt. Han var så pigg.
De trodde inte han skulle leva till sin födelsedag den 6 maj och nu på onsdag får han nog åka hem. Han var uppe och gick och vi kunde sitta i fikarummet!
Farmor kom och de pussades och kramades. Så fint. Jag fick tårar i ögonen!

Sen åkte jag till Anna och lille Pontus. Härligt att träffa busungen igen! Han är så söt!
Fick även låna hem en bok som jag ska lusläsa =)

Nu ska vi snart äta middag!
Imorgon är det jobb igen! Det är roligt att få längta till jobbet! =)

På torsdag är det röd dag. Vilket innebär grillning på Onsdag =)

2 kommentarer:

  1. Skönt att höra att din farfar mår så mycket bättre. Krutgubbe kallas väl sådana? ;)

    Grillning på onsdag blir toppen! Det ser vi fram emot.

    Kramar!

    SvaraRadera
  2. gud va härligt att han har piggat på sig :) riktigt skönt att höra.
    Hoppas ni mår bra allihopa:)
    Kram kram

    SvaraRadera