lördag 9 maj 2009

Filmkväll

Nu har vi haft en välbehövlig filmkväll hos Frida och Kent.
Det var meningen med grillning och kubb på Vätterstranden men vädret tillät inte det ikväll.

Men Fridas pizza var minst lika god (om inte godare) som en grillad majskolv med smör =)

Jag och Frida skulle ha slagits utanför hemmakväll om vem som skulle betala filmen och godiset. Vinnaren skulle få betala! Jag tyckte att det skulle bli intressant, men fegisen dök inte ens upp. Hon hade som ursäkt att hon gjorde pizza. Så jag fick betala. HA! =)

Vi skulle sett Saw 5 men den ska jag, Kent och Danny se på måndag ist.
Johannes, Frida och Magnus var inte riktigt på vår linje...

Nu ska jag sova!

Gó Natt!

1 kommentar:

  1. Jag skickade ju Kent att slåss ju! Men den fegisen gjorde ju inte som han blev tillsagd. Än är striden inte över ;)

    SvaraRadera