fredag 11 juni 2010

Det nya just nu.

Det nya just nu är att vara besvärlig vid blöjbyte.
Numera kan man inte bara ligga still och ta en ny blöja.
Nej nej.

Blöjbyte proceduren:

Gnäll gnäll. Skrik.
Inte ligga på rygg, hemska tanke.
Ahhh mage är mycket bättre...
Ohh kan man sitta upp. Underbart. Bajs på mammas byxor. Plus i kanten.
Snoppen fri. Skönt!

Neeeeej. Ingen blöja. Jag vill vara friii!
Okej då.
Neeeej, vill inte ha några byxor på mig. Neeeej Mamma.
Kärring.

Sockar. Knappast. De är godare att äta.

4 kommentarer:

  1. ja!! :D
    jag längtar som tusan tills vi fotar i sommar! :D

    SvaraRadera
  2. Haha känner igen mig precis, bortsett från att du i din historia missat berättelsedelen om hur glad man blir o hur mycket man kan skratta när man hinner kissa ner någon också när snoppen leker propeller! :D

    SvaraRadera
  3. Hjälp! Är det detta vi har framför oss?! ;). Förutom delen med propellen då antar jag ;)

    SvaraRadera
  4. Jennie: så sant. Jag glömde den där lille propellern... =)

    Frida: Ja vi får verkligen hoppas att du slipper den ;)

    SvaraRadera