måndag 26 april 2010

Jag och stegräknaren

Jag har införskaffat mig en stegräknare.
Så jag försöker gå mina obligatoriska steg varje dag.
Men jag vill ju försöka "klå" mig själv...

Igår var jag hemma hos Emelie och Elliot.
Vi var ute på en riktig långpromenad. Det var hur härligt som helst.
Tyvärr nollställde jag stegräknaren 2ggr igår... hm...

Idag har jag min andra fotografering med Melli Foto.
Jag ska fotografera en gudomligt liten söt tjej som heter Emelie.
Vi kommer att vara uppe i stadsparken och försöka finna vitsippor!

Men först ska jag umgås en sväng med Monica och Kimmi.
Jag träffade dem för cirka 3 år sedan i studion.
Kimmi är så härlig! En riktig bestämd ung dam. Ska bli roligt att träffa dem och se hur mycket lilla damen har växt! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar