torsdag 26 november 2009

Frukostdate

Idag har Steffie varit här på frukost!
Helt underbart att träffa henne igen.

Inatt har lilleman skött sig exemplariskt.
Och även nu på morgonen.
Han har ätit och sen sovit.
Jag är helt chockad!!!

Min kära syster fick en liten Samuel den 20 nov =)
Han har verkligen gigantiska fötter... haha =)
9 cm långa. (Elliot har nu 7,5 cm)

Vilket radarpar Samuel och Elliot kommer att bli!
Det skiljer 6 veckor på dem.
Jag är så glad att min lille gubbe fick en jämnårig kusin!
Det trodde jag aldrig...

6 kommentarer:

  1. Sara Nyström26 november, 2009

    Jag är sååå glad för din och systers skull :) längtar efter er..vi kanske kan boka in en träff snart allihop? :) puss på er

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Absolut!
    Det vore väldigt roligt =) =)
    Hoppas lilla Tuva vill följa med också... =)

    SvaraRadera
  4. Åhhh!!! Självklart Greys!!! men skulle ju gärna vilja se det andra oxå (menmen recepten finns ju på nätet)

    SvaraRadera
  5. Ang din fråga om vår uppvisning i konstsim den 15 får du gärna komma och titta ju fler desto roligare (givetvis kommer inte jag att visa upp något men mina tjejer ska)

    SvaraRadera
  6. Sara Nyström27 november, 2009

    Klart Tuva vill följa med :) Hon säger att när hon gett sin napp till Jultomten ska han ge den till Elliot :)

    SvaraRadera