måndag 29 juni 2009

Att ljuga

Alla vet ju att det inte är fint att ljuga.
Det är liksom inte så bra.

Visst. De där fina vita lögnerna finns ju till för att man ibland ska kunna släta över något eller så.

Jag ljuger aldrig. Ja förutom de där vita lögnerna. Och sen kan det ju faktiskt slinka emellan en svart då och då. Men inte officiellt såklart. =)

Men att ljuga om att man är Gravid. Ja där har verkligen gränsen nåtts för länge sen.

Jag fick en fråga för några veckor sedan.
Jag kunde ju inte säga till 100 procent att personen ljuger.
Men faktiskt till 90.

Annars har den ungen i magen fått en och annan fylla!

Ja här sitter man själv i sommarvärmen med alldeles för stora bröst, några för många gravidkilon och en ständig oro att något ska gå snett. Men ändå väldigt väldigt lycklig.

Då blir jag ännu mer förbannad över att någon kan "skämta" om graviditet och ev missfall.
Jag tycker verkligen inte det där är okej!
Bara för att jävlas med någon.

Nu är inte det där min sak längre. Thank God!
Men ibland blir man bestört över hur människor fungerar!

Jag hoppas att jag har fel i mina 90 procent.
Men jag tvivlar!

1 kommentar: