torsdag 23 april 2009

08:a land

Kom till Stockholm igår.
Ska stanna till Måndag.

Idag har jag och Jonna en speckad dag som börjar med en lunch med Anneli och Cina. Sen ska vi vidare till deras studio!

Och eftersom Jonna har fått en moppe så ska vi segla fram på Stockholms gator med just den.  Spännande!

Imorgon har jag möte med Anders på tranåslist! Hoppas på ett bra samarbete med dem.  För er som inte vet så är det en ramtillverkare som har en av mina favoritramar! Min och Söts förlovningsbild hänger givetvis i en sådan sk chicago ram!

Jag gillar Stockholm.
Jag får en kick av att åka tunnelbana och inte bli igenkänd av en enda människa. Ibland saknar jag storstaden, men jag kanske trivs bäst på landet i alla fall. Men framförallt saknar jag alla mina vänner här uppe.

På Lördag får jag garanterat träffa både Lina Marilyn, Linnea Dum och Karin. Om jag har tur... så får jag träffa mina gamla roomies, Laura och Pia.
Håller tummarna!!!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det en tur till Solna Centrum!!!

Må Väl!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar